تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


khasteam

منصوره

khasteam

http://khasteam.loxblog.com

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

فردا

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

آری من خسته ام...خسته از هر سر آغازی که پایانی نا معلوم دارد!

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

فردا

حالم این روزها خراب است...

داغون تر از همیشه در مسیر زندگی طی می کنم شب و روز های تکراری و خالی از معنادار بودن را...

و تنها چشم دوختم به روزنه ی امیدی که از فردا به قلب پر از غم و تاریکم می تابد

می نویسم در اوج تنهایی ام

از افق های دوری که آن را درک نمیکنی، نمیفهمی

و وسعتش آنچنان زیاد است که من هم از توصیف آن عاجزم

روی این زمینی که تهی از عشق، صداقت،مردانگی و محبت است

پاهایم دیگر توان قدم برداشتن را ندارد، دستانم دیگر سخت دست به قلم می شود

قلبم که از زخم زبانها به درد آمده و از کینه ها لبریز شده

و زبانم به بند آمده از بعضی چیزهای به دور از احساس

و تنها این ذهن خسته و آشفته ی من است

که همه چیز را در یادش می سپارد، همه ی واژه ها، جملات، رفتار و کردارها را

می نویسم در اوج تنهایی ام

تا با هر بار خواندن نوشته ها شوق و انگیزه ام برای رسیدن به فردا بیشتر شود.

فردایی که در آن هیچ خبری از حق باطل کردن نیست

خبری از دروغ و حرفهای پشت پرده نیست

فردایی که من میروم شاید برای همیشه

روزی که آرامش و خوشبختی را لمس میکنم جدای از آدمهای ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,;ساعت14:43;توسط منصوره; | |