تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


khasteam

منصوره

khasteam

http://khasteam.loxblog.com

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

آری من خسته ام...خسته از هر سر آغازی که پایانی نا معلوم دارد!

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند/تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و هیچ کس عهدی با آنها نبست

 

 خواهر کوچکم از من پرسید : پنج وارونه چه معنا دارد؟ …

من به او خندیدم

گفت : روی دیوار و درختان دیدم .

باز هم خندیدم

گفت : دیروز خودم دیدم که مهران پسر همسایه

پنج وارونه به مینو می داد .

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید !

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعد ها وقتی سقف کوتاه دلت لرزید

بی گمان می فهمی پنج وارونه
چه معنا دارد …؟

" سهراب سپهری "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 1 دی 1391برچسب:,;ساعت10:12;توسط منصوره; | |